PROCEDURA REKLAMACYJNA

Staramy się jak najlepiej rozpatrzyć reklamację i zawsze staramy się znaleźć takie rozwiązanie, które maksymalnie umili nieprzyjemną sytuację i przyspieszy ją.

PRZEBIEG:

  • najpierw musisz się z nami skontaktować; wtedy odbierzemy od Ciebie towar na nasz koszt
  • o wszczęciu reklamacji (po otrzymaniu towaru), lub jakiekolwiek zmianie zostaniesz powiadomiony na podany adres e-mail
  • w celu przyspieszenia reklamacji prześlij dokładne informacje i swoje dane
  • starannie zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu lub otwarciu podczas transportu. Najbardziej odpowiednie są kartony z dowolnym wypełnieniem uniemożliwiającym dalsze przemieszczanie się towaru wewnątrz kartonu lub sztywna folia stretch
  • nie wysyłaj reklamacji bez powiadomienia i bez wcześniejszego uzgodnienia nie przyjmujemy przesyłki z płatnością za pobraniem.

REKLAMACJE W OKRESIE GWARANCJI:

W przypadku uszkodzenia towaru w ustawowym okresie gwarancyjnym prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu wyjaśnienia informacji. Nasza firma zapewnia bezpłatny odbiór przesyłki bezpośrednio u Ciebie w ciągu trzech dni roboczych. Towar najlepiej odesłać w opakowaniu, w którym został Ci dostarczony lub w inny sposób przygotowany do transportu wraz z wypełnionym formularzem, który zostanie do Ciebie przesłany oraz z dokładnym opisem wady i dowodem zakupu.

ZWROT TOWARU:

Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny; nie może być używany ani uszkodzony. Towar najlepiej odesłać w opakowaniu, w którym został Ci dostarczony lub w inny sposób przygotowany do transportu wraz z wypełnionym formularzem i informacją o numerze konta, na który mamy zwrócić środki za zakup.

USZKODZENIE SPOWODOWANE TRANSPORTEM:

Kupujący jest zobowiązany przy odbiorze sprawdzić stan przesyłki i w razie potrzeby odmówić przyjęcia przesyłki niekompletnej lub uszkodzonej. Jeśli z jakiegoś powodu kupujący stwierdzi uszkodzenie przesyłki dopiero po jej odebraniu, jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym nasz dział handlowy. W takim przypadku bierzemy na siebie całą odpowiedzialność i wysyłamy nową przesyłkę zastępczą (w przypadku towaru na zamówienie zadbamy o najszybszą możliwą realizację; problem z przewoźnikiem rozwiązujemy sami).

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz.