PROCEDURA REKLAMACYJNA
Staramy się jak najlepiej rozpatrzyć reklamację i zawsze staramy się znaleźć takie rozwiązanie, które maksymalnie umili nieprzyjemną sytuację i przyspieszy ją.
PRZEBIEG:
- najpierw musisz się z nami skontaktować; wtedy odbierzemy od Ciebie towar na nasz koszt
- o wszczęciu reklamacji (po otrzymaniu towaru), lub jakiekolwiek zmianie zostaniesz powiadomiony na podany adres e-mail
- w celu przyspieszenia reklamacji prześlij dokładne informacje i swoje dane
- starannie zapakuj towar, aby nie uległ uszkodzeniu lub otwarciu podczas transportu. Najbardziej odpowiednie są kartony z dowolnym wypełnieniem uniemożliwiającym dalsze przemieszczanie się towaru wewnątrz kartonu lub sztywna folia stretch
- nie wysyłaj reklamacji bez powiadomienia i bez wcześniejszego uzgodnienia nie przyjmujemy przesyłki z płatnością za pobraniem.
REKLAMACJE W OKRESIE GWARANCJI:
W przypadku uszkodzenia towaru w ustawowym okresie gwarancyjnym prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu wyjaśnienia informacji. Nasza firma zapewnia bezpłatny odbiór przesyłki bezpośrednio u Ciebie w ciągu trzech dni roboczych. Towar najlepiej odesłać w opakowaniu, w którym został Ci dostarczony lub w inny sposób przygotowany do transportu wraz z wypełnionym formularzem, który zostanie do Ciebie przesłany oraz z dokładnym opisem wady i dowodem zakupu.
ZWROT TOWARU:
Możesz zwrócić zakupiony towar w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny; nie może być używany ani uszkodzony. Towar najlepiej odesłać w opakowaniu, w którym został Ci dostarczony lub w inny sposób przygotowany do transportu wraz z wypełnionym formularzem i informacją o numerze konta, na który mamy zwrócić środki za zakup.
USZKODZENIE SPOWODOWANE TRANSPORTEM:
Kupujący jest zobowiązany przy odbiorze sprawdzić stan przesyłki i w razie potrzeby odmówić przyjęcia przesyłki niekompletnej lub uszkodzonej. Jeśli z jakiegoś powodu kupujący stwierdzi uszkodzenie przesyłki dopiero po jej odebraniu, jest zobowiązany niezwłocznie poinformować o tym nasz dział handlowy. W takim przypadku bierzemy na siebie całą odpowiedzialność i wysyłamy nową przesyłkę zastępczą (w przypadku towaru na zamówienie zadbamy o najszybszą możliwą realizację; problem z przewoźnikiem rozwiązujemy sami).